17 Mayıs 2006 Çarşamba

Bir başkadır İstanbul...


Cumartesi bir kaç alışveriş ertesinde havanın da sonunda açmasını fırsat bilip kendimizi boğaza attık. Sarıyer'den vapura binip Anadolu Kavağı'na balık yemeğe gittik. Vapurda yunuslar bize eşlik ettiler. Bu resimde de tesadüfen bir yunusu farketmeden yakalamışım...
Rumeli Kavağı yolumuzun üstü...
Anadolu Kavağı geçmişin izleriyle dolu. Halkı balıkçılıkla geçimini sağlıyor. Evler eski ama bakımlı ve son derece şirin. Burada insan kendini başka bir alemde hissediyor.
Gün batımında yorgun balıkçı tekneleri... Kimbilir kaç ailenin geçim kaynağı. Kavakta yemek pek başarılı değildi ama atmosfer o kadar etkileyiciydi ki biz yine dönüş yolunda mutlu bindik 21.15 vapurumuza.

7 yorum:

vintage biscuit dedi ki...

bi sigara yakasım geldiiiii :))) çokgüzel fotolarrrr

Safran dedi ki...

Pınarcım, fotoğrafları çeken ellerin dert görmesin,hepsi o kadar güzeller ki, içim açıldı bakarken, sevgiler :)

Küçük Evin Mutfağı dedi ki...

Çok teşekkürler & sevgiler...

FATİH dedi ki...

Öncelikle merhaba,

nerden başliyim bilmiyorum ama bu harika blog sayfasından dolayı sizi kutlamak isterim.Yazılarınızdaki akıcılık ve içtenlik giç sıkılmadan en uzun yazılarınızı bile okumamı sağladı.
Haftasonu cnn de seyrettiğim bir programda bu blog olayını dıyduğumda bayaa ilgimi çekmişti fakat pek çok örneği olduğu için bu işin başlangıç sitesi hangisidir bilemiyordum.Taki bugün balayı için gidecek bir yer ararken sizin yazınızı görünceye kadar.Şimdi diyceksinizki benim yazımla balayı gezisinin ne ilgisi var.Mustakbel eşimle balayına çok farklı bir yere gitmeyi düşünüyoruz ve bu mekanın sıradan deniz kenarında güneş altında geçmesini istemiyoruz.Böyle doğa içerisinde yeşillerle kaplı gezip dolaşabileceğimiz bir balayı geçirmek istiyoruz.Bir tavsiye sonucunda Selçuk şirince evlerinden haberimiz oldu.Aslında bayaa da ünlü biyermiş biz duymamışız.Düşündümki buraları gezen bir kişi olarak nerede kalınır nereler gezilir neler yenir vg. tavsiyelerde bulunabilirsiniz belki bize.
Bu yazıyı direk mailinize atmak isterdim fakat ona ulaşamadım burdan.Cevabınızı mailime gönderebilirseniz çok memnun olurum.
Şimdiden çok teşekkürler,
Saygılarımla
Fatih

Küçük Evin Mutfağı dedi ki...

Fatih merhaba,
Mail adresini bilemediğim için cevabımı buraya yazıyorum.
Küçük Evin Mutfağı hakkındaki güzel yorumların için içten teşekkürler.
Bu aralar blog, ağırlıklı gezi yazılarıyla doldu haklısın.
Balayı için deniz-güneş harici bir yerlere gitmek isterseniz senin de bahsettiğin Selçuk'taki Şirince Köyü'nü ve Altınoluk Kazdağları'nda Küçükkuyu beldesini özellikle tavsiye ederim.
Şirince'de fiyatı yüksek bir seçenek arıyorsan Nişanyan Evlerini, daha makul bir seçenek arasan da yine Nişanyanlar'ın işlettiği son derece sevimli ve pırıl pırıl bir işletme olan Kilisealtı Pansiyonu öneririm.
Kazdağları'nda (Yeşilyurt Köyü) ise bizim yıllardır adresimiz Çetmihan Otel'dir. 5-30 Haziran arasında rezervasyonlarda 90 YTL benzin parasını karşılayacakları bir kampanyaları var şu anda.
Bu bölgeler için detaylı bilgiler alabileceğin web adresleri aşağıda. Umarım son derece güzel ve unutulmaz bir balayı olur. Şimdiden eşini ve seni tebrik ederim. Pınar

www.cetmihan.com
www.nisanyan.com
www.gizlicennetler.com
www.sihirlitur.com

FATİH dedi ki...

Pınar hanım merhaba,

Yazmış olduğunuz cevap ve siteler için çok teşekkür ederim.
Bu sabah işe gelince acil bir kaç işi yapıp hemen favorilerime eklediğim blog sayfanızı ziyaret ettim.İfadeler okadar güzel ve akıcı yazılmışki dün okuduğum bazı yazıları tekrar okudum ve ben neden bukadar güzel yazamıyorum diye hafif bir kıskançlık yada imrenme diyelim bunun adına hissettiğimi itiraf etmek istiyorum.Hernekadar bir erkek olarak butfak işleri ve yemek yapımıyla ilgili bir kişi olmasamda bu yazıları büyük bir zevkle okuduğumu söylemek istiyorum.
Aslında bu ifadelerin altında sormak istediğim ve merak ettiğim bir iki kilit soru var.Birincisi bu çeşmenin beslendiği kaynak nedir,nasıl bukadar güzel ifadeler hiç doğallığını kaybetmeden yazıya dökülebiliyor bir diğeri ise yemek ve mutfak dışında yazılan yazılar varmı ? Varsa bu yazıları okuma imkanımız olabilirmi ?Bu arada okuduğunuz kitabı kitapyurdu.com dan baktım bulamadım.
Ve son olarakta dili bukadar güzel kullıp iç dünyasını yazıya aktarabilen ve evlilik sürecinde benim yaşadığım süreci yaşamış bir kişiden bana biraz psikolokluk yapmasını istesem çok şeymi istemiş olurum.
unutmadan mail adresimi yazayım bu sefer: petronas16@hotmail.com
sağlıcakla kalın
fatih

Adsız dedi ki...

ya ben ne diyomm siz ne diyonuz bacılar ya