7 Ağustos 2006 Pazartesi

Bahçede 2 kişilik barbekü

Sadece salata, köfte ve sosis. Fazlası yok. Çünkü yediklerimiz üstümüzde kalıyor. Sıcaklar da öyle bir bastırdı ki zaten yemek insanın içinden gelmiyor.


Son zamanlarda sıkça yaptığım patlıcan salatası sofranın ortasında. Tarifini "Salata YE!" etkinliğine saklıyorum. Havada yaprak kıpırdamıyor. Allahtan ateşin başında ben değilim.


Ben ne mi yapıyorum??? Bir elimde fotoğraf makinası bir elimde bir kadeh şarap, bir yandan kıkırdayıp bir yandan aşçının fotoğraflarını çekiyorum.

11 yorum:

Adsız dedi ki...

Harika bir site.Tebrikler.Bahçe gibisi yoktur yazın. Özellikle de şu çöl sıcaklarında...Pınar B.K.

Adsız dedi ki...

tam akşam üstü karnımızda acıkmışken böyle güzel bir barbekü iyi gelir hem hafif hemde leziz ellerinize sağlık sitenizi portakal ağacı sayesinde buldum benide linklerinize eklermisiniz
sebnem
blogcu.com/sebnemdurmus

Unknown dedi ki...

Pınar'cığım çok teşekkür ederim güzel yorumlarına. Bahçe iyi hoş ama bakım, temizlik vs. çok da yorucu. Dün yağan dolu sonrası savaş alanına dönmüştü mesela...

Sevgili Şebnem,
Eklemez olur muyum seni???

Sevgilerimle... Pınar

Adsız dedi ki...

Bütün gün kapalı plazalarda 1000 kişiyle aynı havayı soluyup çalıştıktan sonra balkonlar ve bahçeler tek kurtarıcımız. Sardunyalarımı suladıktan ve balkonu yıkadıktan sonra güzel bir kahveyi hafif bir müzik eşliğinde içtiğim zaman günün bütün yorgunluğu gidiyor, beynimin dinlendiğini hissediyorum. Küçük şeylerden mutlu olma yeteneğimizi hergün biraz daha geliştirmemiz gerekiyor, yoksa bu tempo bizi öğütüyor...Pınar B.K.

Unknown dedi ki...

Ortak bir kaderi paylaşıyoruz Pınar'cığım. Bazen o kadar tükeniyoruz ki mutlu olmak için çaba sarfetmeye mecalimiz kalmıyor. Halbuki küçük mutluluklar aslında çok kolay elde edilebiliyorlar.
Sevgilerimle, Pınar

Age35 dedi ki...

İşte yaz akşamları için ideal ortam ,ideal menü::)

vintage biscuit dedi ki...

fotograflardan sonra aciktigimi bildirmek isterim
patates kofte ikilisi istiyorum
:)

sevil dedi ki...

bende dun mangal partisindeydim super bisey ya bu sabahta yarım simit yedim ceza olarak.

Adsız dedi ki...

Cumartesi kızlerla Silivri'de yazlıkta toplandık, yedik,yedik,yedik...Şimdi rejim zamanı. Sitesi olan arkadaşlara duyurulur, lütfen lezzetli yemekler eklemeyin. Daha tatile gitmedim, büyük ihtimal bikinime giremeyeceğim...Pınar B.K.

Adsız dedi ki...

sanırım tatildesin. Siteyi çok beğenip hergün ziyaret edince ister istemez güncellenmesini de bekliyor insan.Acaba yeni birşey var mı diye merakla bekliyorum. Adımızdan başka ailemizi büyütme çabalarımız da benzeşince, hergün siteyi tıklamak şart oldu tabii:))Sevgiler...Pınar B.K.

Unknown dedi ki...

Sevgili Age35, Vintage, Sevil ve Pınar,
Artık rejimdeyim, diyetisyene başladım. Yemek vs. yapmak yok artık.
Böyle tahrik edici resimler de yok. (Vintage sana diyorum)
Az yiyicez, kiloları vericez, kıyafetlerimizin içine giricez.
Kışın nasılsa yerine koyarız gene:-))) Sevgiler, Pınar