21 Ocak 2008 Pazartesi

Küçük Ev'de Bir Küçük Adam!


A tisket, a tasket,
A new baby in our basket
Ten fingers, ten toes...
And a cute button nose



Uzun zamandır Küçük Evin Mutfağı'na giremedim ama inanın geçerli bir sebebim vardı:-))

Ailemizin yeni üyesi 24 Aralık 2007'de dünyaya gözlerini açtı. İlk günlerin ne kadar yoğun geçtiğini tahmin edersiniz.

Küçük adam birazdan uyanmak üzere. O yüzden sizlere bu kısa notu yazıp kaçmam gerekiyor. Küçük Evimizde hayat bir hayli hızlandı. Çok yorucu, çok uykusuzum ama inanın tüm bunlara fazlasıyla değer. En kısa zamanda sizlere Küçük Evimiz'den haberlerle geri döneceğim. Sevgilerimle... Pınar

13 yorum:

BETUL dedi ki...

Pinar, tebrikler tebrikler.. Uyuyan, yiyen, gazsiz bir bebek olsun ins. Mutlulugunuz da daim olsun :)

Esra Kars dedi ki...

Pınar tebrik ederim.İnan bende 8 yıl beklemiştim bebeğim olması için ve benim oğlumda 27 aralık 2004 de dünyaya geldi.Yani aynı gün doğmuşlar :)
Bebeğinizle birlikte harika bir ömür diliyorum size.
Sevgiler...

Bocuruk dedi ki...

Pınar'cığım,
Bu ne güzel bir haber:) Allah anneli babalı büyütsün. Şansı açık olsun. Ailecek gözünüz aydın canım. Kokla onu yerime:)
Sevgilerimle...

pinarbk dedi ki...

Pınar'cığım çok sevindim. Analı babalı sağlıklı sıhhatli büyüsün...En son yazıştığımızda ben doğum yapmak üzereydim, bak sen de oğluşunu kucağına almışsın. Aylardır bakıyorum, yeni yazı göremeyince tahmin etmiştim.
Sevgiler...Pınar B.K.

pinarbk dedi ki...

Mail adresini verirse sana blogum için davetiye göndereceğim.

Beyhan dedi ki...

Ne güzel bir haber!Allah analı babalı büyütsün.

Adsız dedi ki...

ALLAH ANNELİ BABALI BÜYÜTSÜN HAYIRLI BİR EVLAT OLSUN İNŞALLAH.
BEN RESİME BAYILDIM .HARİKA ÇOOOK GÜZEL.TEKRAR GÖZÜNÜZ AYDIN.

Unknown dedi ki...

Herkese çok teşekkür ederim güzel temennileri için.
Sevgili Pınar, mail adresim soyadımı da içerdiğinden güvenlik nedeni ile burada veremiyorum. Bloguna girmeye çalıştım ama başaramadım. Başka bir yöntem olabilir mi acaba?

pinarbk dedi ki...

Bana bir mail adresi vermiştin mayıs ayında haberleşebilmek için. Hala geçerliyse oraya gönderiyorum. Eğer gelmezse başka birşey düşüneceğim...

pinarbk dedi ki...

Pınar'cığım adın ve soyadından oluşan yahoo adresine gönderdim. Aynısınun gmaili varsa ona da gönderebilirim.haber bekliyorum...

Hanife dedi ki...

Pinar'cigim,
Ne kadar mutlu oldum anlatamam.. Allah anali babali buyutsun, kismeti bol olsun..

pelince dedi ki...

Pınar tebrik ederim,allah analı babalı büyütsün..

pigmelerle.dans.eden dedi ki...

ayaklarin fotografi cok seker :)
bende bebek eli, ayagi ve kokusu fetisi var galiba :)
sevgiler,
meltem