28 Ağustos 2006 Pazartesi

Sonunda...

Dün (Pazar günü) evdeki bilgisayar ile 3 saatlik uğraş ve ardından bu sabah 08.30'dan 10.30'a kadar ofiste çabalayıp, hafif tırlatma nöbetleri geçirdikten sonra nihayet blogger ile aramızdaki problemi çözüp resimlerimi yüklemeye tekrar başladım.
Bu Pazar eşimin Formula1'de olmasından fırsat bulup bir miktar kış hazırlıklarına ayırdım günümü. "Yemek Günlüğüm"de Kış Hazırlıkları linkinde gördüğüm ve geçen sene yapma fırsatı bulamadığım kışlık menemen ve taze fasulye konservelerini hazırladım.
Konserve yapımından 1 gün önce Eminönü'ne gidip yeni kavanozlar, konservelerimi süslemek için kurdelalar vs. aldım. Eminönü'nde, Mısır Çarşısı'nda gezinmek kalabalığa ve sıcağa rağmen çok keyifliydi. Çok fazla vaktim olmadığından ve biraz da sıcak yüzünden fazla zaman geçirip Mısır Çarşısı'nın resimlerini çekemesem de kış hazırlıklarının detaylarını sizlerle ilk fırsatta paylaşacağım. Sevgilerimle... Pınar

3 yorum:

Adsız dedi ki...

kış hazırlıklarını kıskandım valla. Benim pek birşey yapabilecek fırsatım olmadı. sadece Assos'tan dönerken Çanakkale'den domates almıştım. Bir kısmını dilmleyip bir kısmını da rondodan geçirip deepfrezee kaldırdım. iki kocaman kavanoz da bademli şeftali reçeli yaptım. Aslında vakit olsa da salça yapabilsem. taze ekmeğin üstüne sürünce ne güzel olur...Pınar B.K.

Unknown dedi ki...

Sevgili Pınar,
Bu aralar biraz uzak kaldım mutfağa. Resimler ve tarifler hazır. En kısa zamanda detayları vereceğim. Bademli şeftali reçeli nasıl oldu? Adı bile iştah kabartıyor. Sevgiler, Pınar

Adsız dedi ki...

Merhaba,
bloglar arasinda gezinirken tesadufen gordum yazini ve goruru gormez yazmak istedim sana. Yalniz olmadigini soylemek istedim. 2005 yilini 4 ay arayla yaptigim 3 dusukle kapattim :-( 60 kilodan 67 kiloya ciktim ve hala kendimde rejim yapacak gucu bulamiyorum...sonrasinda yapilan tetkikler, tecrubeler, hissettiklerini paylasmak istersen bana oznur.tan@gmail.com adresinden ulasabilirsin.maalesef bir blogum yok.
Unutma "Hersey cok guzel olacak".guzel gunler onumuzde...
Sevgiler..