15 Ocak 2013 Salı

Hani Alıp Başımı Gidiyorum Demişti ya... Gerçekten Yaptı...


Sevgili Dostlar;

Hayallerini, sevinçlerini, duygularını Küçük Evin Mutfağı vasıtasıyla sizlerle paylaşan Pınar maalesef aramızdan ayrıldı.
Ekim başlarında "Alıp Başımı Gidiyorum" diye yazmıştı sizlere, son bir tatil kaçamağına giderken, o başlığın altını doldurdu gerçekten.
Aramızdan ayrılmak içinde Doğum Gününü seçti.
Aslında tamda o zamanlarda Küçük Evin Mutfağını biraz dah büyük bir mutfağa, yeni bir eve taşınma aşamasında ayrıldı aramızdan.

Eminimki yeni mutfaktan sizlerle çok daha fazla şey paylaşacaktı ama olmadı.
Ayrılmayıp bizlerle kalsa hayat onun için eskisi kadar keyifli, rahat olmayacak gibi görünüyordu.
Eşi olarak ben, küçük oğlumuz Arda vetatlı cadı kedimiz Samantha, onun daha iyi, daha huzurlu olacağına inanarak, onun bu zamansız gidişine alışmaya çalışıyoruz.

Hiçbir zaman onun paylaşımları gibi olmayacaktır ama ben burayı canlı tutabilmek adına, elimden geldiğince, onun sevdiği, seveceğini bildiğim, düşündüğüm şeyleri sizlerle paylaşmaya devam edeceğim.
Şimdi elden gelen tekşey, onun yattığı yeri, o çok sevdiği çiçeklerle donatıp, hatırasını canlı tutmak...

Maalesef daha fazlası olmuyor, olamıyor.

Bülent



20 yorum:

pinarbk dedi ki...

Allahım....Şu an başsağlığı dilemekten başka yazacak birşey bulamıyorum ve gözyaşlarımı çok zor zaptediyorum...

Banu Bingör dedi ki...

Bülent bey,

Bu sabah bir arkadaşım paylaştı bu yazıyı, Facebook'ta... Ve bu eşinizle ilk "karşılaşmam" oldu. Tanımıyordum ne onu ne blogunu...

Ancak bu "yürek" isteyen yazınızı görünce, tanımasam da yaşadığınız derin sızıyı paylaşmak istedim.

Tanrı güzel oğlunuzun karşısına iyi insanlar çıkartsın dilerim. Eminim annesi onu ve sizi kollamaya devam edecektir.

Güzel anılarınızın biriktiği sayfaları koruma düşüncenizi de destekliyorum.

Nur olsun...
İçtenlikle...

beste dedi ki...

cok uzuldum cok agladim allah size sabirlar versin minik oglunuza ve size sariliyorum ne soylesem acinizi haifletemem o bir isik simdi basiniz sagolsun...

Sardunya dedi ki...

Pınar,
Ne yaptın sen. Ne yaptın.

3 mayıs 2006da tanışmıştık. http://kucukevinmutfagi.blogspot.fr/2006/05/bahar-duygular-ve-sardunyalar.html böyle yazmıştın. Sessiz kaldığın zamanlarda hep beklemiştim bir gün yazarsın diye. Bu seferde ev işlerine daldın gittin zannettim. ama şimdi. Öylece dondum kaldım. Uzun süre de böyle kalırım.

Bülent Bey
Allah size sabır versin. Güzel Ardaya da uzun ömürler. Ne yideceğimi bilemiyorum.

Adsız dedi ki...

Başınız sağolsun :(

Yasemin dedi ki...

uzun zamandir bloglari takip etmiodum . guncel neler yazilmis derken.. suanki yasadigim saskinlik inanilmaz.. oylece bakakaldim ekrana.. diyecek bisi yok fazla.. Rabbim sabrini versin size ve oglunuza.. mekani cennet olsun insallah..

Tijen dedi ki...

Sözcükler gerçekten kifaytsiz, yeteraiz, soluk, donuk kalıyor bazı haberler karşısında. Sabırlar diliyorum.

Adsız dedi ki...

Bülent Bey
Yazılarını izlediğim gepegenç bir insanın bir annenin böyle erken vefatını öğrenmek çok üzücü.Allah rahmet etsin. Sizlere de sabır versin. İnşallah iyi ve sevecen insanlarla karşılaştırsın sizi ve küçüğü.

Berceste dedi ki...

Yeni bir yazi var yasasin diye gule oynaya geldigim Kucuk Evin Mutfagi'ni hungur hungur aglayarak okuyorum :(

Inanmiyorum, inanamiyorum!

Daha hersey cok yeni baslamisti. Daha biz Canakkale'de o bahcede birlikte cay icecektik...

Allah sabirlar versin diyorum, baska da birsey diyemiyorum, dugumleniyor sozcukler bogazimda!
Ama seni hic unutmayacagim eski dostum!

Hanife dedi ki...

Ah Pinar'cim,
Inanamiyorum, cok cok uzuldum. Soyleyecek soz bulamiyorum. Buralarda yoktuk ne zamandirz, ama paylastigimiz arkadasliklar ne guzeldi; senin tatli dilin, sicacik yazilarin..
Basiniz sagolsun Bulent bey. Allah Ardaya uzun omur versin.

Hanife dedi ki...

Ah Pinar'cim,
Inanamiyorum, cok cok uzuldum. Soyleyecek soz bulamiyorum. Buralarda yoktuk ne zamandirz, ama paylastigimiz arkadasliklar ne guzeldi; senin tatli dilin, sicacik yazilarin..
Basiniz sagolsun Bulent bey. Allah Ardaya uzun omur versin.

Asortik Krep dedi ki...

Allah sabır versin..

Adsız dedi ki...

Benim de izlediğim bir blogdu. Yeni neler var derken öğrendiklerim şaşkınlık ve acı yarattı. Şahsen tanımasamda tanıyordum. İnanmak zor. Allah sabır versin. Oğlunuza ve size sağlıklı uzun ömürler. Allah yardımcınız olsun.

Yummypurple dedi ki...

En guzel boregimi onun sayesinde yapmistim. Su an gozlerimde yaslarla okudumbu yaziyi. Lutfen yasayin ve yasatin bu blogu. Onun icin guzel yemekler yapip oglunuzla paylasin. Sizlere sabir, Pinar hanima varoldugu yerde huzur diliyorum.

Yummypurple dedi ki...

En guzel boregimi onun sayesinde yapmistim. Su an gozlerimde yaslarla okudumbu yaziyi. Lutfen yasayin ve yasatin bu blogu. Onun icin guzel yemekler yapip oglunuzla paylasin. Sizlere sabir, Pinar hanima varoldugu yerde huzur diliyorum.

Adsız dedi ki...

Merhaba Bülent,

Allah sana sabır versin ve oğluna uzun ömürler nasip etsin. Ernst&Young dan aldım ölüm haberini ve halen kendime gelemedim. Sevgiler,

Papatya Papadopoulos dedi ki...

Ne diyeceğimi bilemiyprm.
Boğzımda yumruklandı kaldı birşeyler..

Çok yazık.. çok erken, demek geliyor yalnızca içimden.

Size sabır.. çok sabır diliyorum.

nesrin dedi ki...

Basiniz sagolsun cok üzüldüm

damak tadı dedi ki...

Çok üzgünüm ve yazacak kelime bulamıyorum..Allah sizlere sabırlık versin..Pınar'ın mekanı cennet olsun..

Güloanne mutfakta dedi ki...

Kelimelerin tükendi an bu olmalı.Bülent bey size evladına vede anne babasına baş sağlığı dilemekten başka bir şey yapamıyoruz.Allah gani gani rahmet etsin ışıklar içinde uyusun çok ama çok üzüldüm hiç tanımadığım halde.