18 Şubat 2011 Cuma

En Son Ne Zaman Cicimama Yediniz?



Evde küçük bir çocuğunuz varsa ve bu ufaklık anne ve babasının aksine yemek konusunda son derece seçici ise ona birşeyler beğendirmek için uğraşıp duruyorsunuz. Onun sevdiği şeyleri bulup, pişirip, beğenisine sunmak aslında keyifli oluyor. Asıl ödül onun pişirdiğiniz şeyi beğenip takdir ettiği zamanlar. Nasıl bir haz tari'f edilemez.
Anneannem zaman zaman bayat ekmekleri yumurtaya bulayıp yağda kızartırdı. Biz buna  cicimama deriz. Bayıla bayıla yerdim. Ben de geçenlerde Arda için denedim. Maalesef bizimkine beğendiremedim. Kalan cicimamaları ben yemek zorunda kaldım:-) Şimdi ben bu yazıyı yazarken Arda yanımda oturuyor. Resmi gösterip "yer  misin sana cicimama yapayım mı?" diye soruyorum. "Yok sağol anne " diye cevap veriyor.-) Pınar

Posted by Picasa

2 yorum:

Berceste dedi ki...

Istanbul Halk Ekmek'in organik tam bugday ekmegi ile harika oluyor, tavsiye edilir.

Safran dedi ki...

Bizim evde de buna balik ekmek denirdi neden bilmiyorum :))) ben de cok severdim.. :))